Översikt
Älskar du siffror? Vill du arbeta i en internationell miljö med högt tempo och stora utvecklingsmöjligheter? I rollen som ekonomiassistent hos Baltic Gateway kommer du erbjudas värdefulla erfarenheter i en familjär miljö.Rollen
Ditt arbete kommer främst att bestå av:
- Kontrollera, prioritera och registrera leverantörsfakturor
- Kontroll av momsuträkning och registrering
- Reklamationer av fakturor och kontakt med leverantörer
- Nära kontakt med Destination Manager samt ekonomichef, som du även rapporterar till
Din profil
- Junior roll där viss arbetslivserfarenhet och/eller utbildning till ekonomiassistent krävs
- Goda kunskaper i Excel
- Kunskaper i ekonomisystem, helst Visma
- Engelska, såväl i tal som skrift då vi är ett internationellt bolag. Meriterande med förståelse för de skandinaviska språken
Bra att veta
Tjänsten som ekonomiassistent på heltid och är inledningsvis en visstidsanställning och dina arbetstider kommer att vara förlagda under kontorstid. Du kommer att vara anställd som konsult hos Temp-Team och uthyrd till Baltic Gateway under anställningen. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter och du får värdefulla meriter i en internationell miljö.
Intresserad?
Är du ekonomiassistenten vi söker? Skicka in din ansökan snarast då vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Maria Appeltofft på map@temp-team.se hos oss på TEMP-TEAM.
Varmt välkommen med din ansökan!