Översikt
Är du en person som trivs med variation i arbetslivet, där varje dag bjuder på nya utmaningar och där du spelar en central roll? Drivs du av att underlätta människors vardag med högkvalitativa och individanpassade assistans tjänster? Då kan rollen som Kundansvarig Uppdragschef hos Optimal Assistans vara det du söker.
Optimal Assistans AB strävar efter att skapa meningsfulla vardagar för personer med funktionsnedsättningar. Som kundansvarig kommer du att ha en avgörande roll i att ge kunder ökad självständighet och livskvalitet.
Ansvarsområden:
- Ansvarig för kundrelationer och personalgrupper
- Rekrytering och personalansvar
- Kontinuerlig uppföljning och kvalitetssäkring av assistanstjänster
- Som kundansvarig uppdragschef hos oss är det viktigt att du har förmågan att rycka in som personlig assistent vid behov, då detta inte bara skapar trygghet för våra kunder utan också stärker relationerna inom vårt team.
Din profil:
Vi söker en självständig och flexibel individ med starkt fokus på både kund- och medarbetarnöjdhet, som trivs i en dynamisk arbetsmiljö med varierande dagar.
- Erfarenhet av personalansvar, kundservice och rekrytering
- Högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet
- B-körkort
Vi erbjuder:
Här får du möjlighet att arbeta i ett tryggt och stöttande arbetsklimat med goda möjligheter till utveckling och karriärvägar inom företaget. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och friskvårdsbidrag.
Bra att veta:
- Detta är en rekrytering där du anställs direkt av Optimal Assistans AB.
- Plats: Lotsgatan, Majorna
- Arbetstid: Mån-Tors 9-17, Fre 9-15 (flexibilitet krävs)
- Startdatum: Flexibelt, kan vara omgående
Är detta jobbet för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval så ansök snarast möjligt för att inte missa chansen att vara en del av Optimal Assistans Teamet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post med tanke på GDPR.
Har du frågor är du välkommen att kontakta vår rekryterande konsultchef, Elnaz Memarian på Temp-Team. Vi ser fram emot att höra från dig!